torsdag 14. februar 2008

Ting 6

Jeg har tatt oppdagelsesturen, sett på Myspace og Twitter og lest om personvern i forbindelse med Facebook.

Jeg har nå fått meg en profil i Facebook. Jeg har bedt mine kolleger som også holder på med 23 ting om å bli mine venner. Jeg har søkt opp andre venner og bekjente, men uten å finne noen. Jeg tror nok ikke de befinner seg der. Foreløpig ser profilen min litt stusselig ut, og muligens forblir den slik også. Jeg har hverken behov eller lyst til å legge ut et bilde eller noen særlige opplysninger om meg selv. Jeg har laget et album med 5 div. bilder. Og til slutt meldte jeg meg inn i gruppa "23 ting om 2 null" og postet et innlegg på wallen

Jeg tror ikke at jeg kommer til å benytte meg av denne måten å knytte kontakter på, eller kommunisere med venner og bekjente. Jeg kjenner til flere som hev seg på da Facebook ble kjent, men de fleste har kuttet det ut med tiden. (har det noe med alder og hvor vi står i livet å gjøre, mon tro?)

Ingen kommentarer: