mandag 3. mars 2008

Ting 11 Bokorganisering 2

Publiserte innlegget mitt om LibraryThing litt raskere enn jeg hadde tenkt. Så her kommer del 2. Jeg strevde litt med å legge inn en Widget (nytt begrep for meg) i bloggen min. Fikk hjelp av min flinke kollega Vegard til å løse problemet. Og for å se om visningen ble riktig publiserte vi den likegodt.

Jeg la inn min første bok i LibraryThing for en god stund tilbake og fant cover og gode greier, men i etterkant har jeg strevd med det som gikk så greit den første gangen, så jeg har ved et par tilfeller juksa litt og funnet coverene på annen måte. Gikk greit å søke opp boka og lime den inn i katalogen min når jeg først fant de norske basene. Her er adressen til mitt bibliotek i LibraryThing http://www.librarything.com/catalog/manne



Har meldt meg inn i gruppa Norske bibliotekarer.


Artig å ha prøvd det, akkurat nå ser jeg ikke at jeg har det store behovet eller ønsket om å videreutvikle biblioteket mitt. Det er jo så mye annet å holde på med .... (dessuten gidder jeg ikke å registrere flere bøker enn det jeg gjør på jobben, og det er mange nok)

Ingen kommentarer: