fredag 14. mars 2008

Ting 17 Origo




Jeg har nå vært inne og utforsket Origo og registrert meg som medlem. Jeg ble medlem i to lokalsoner, nemlig Fredrikstadliv og Sarpeliv. Jeg inviterte et par venner til å bli med i min krets ved å legge inn e-post adressen deres. En av kollegaene mine hadde allerede laget en sone for Sarpsborg-bibliotekene, så jeg meldte meg inn der og la ut en kommentar. Deretter laget jeg en ny sone som jeg gjorde skjult og lukket for andre enn medlemmer, så da måtte jeg jo invitere noen. Vi kan og har brukt Sarpeliv til å annonsere arrangementer. Det er jo også andre måter vi kan nyttiggjøre oss Origo på, ved å lage soner for interne og eksterne interessefelt og samarbeidspartnere (boksirkler, arrangementer, lokalhistorie etc.)

http://origo.no/-/user/show/32887_marianne-berthelsen

Ingen kommentarer: