søndag 9. mars 2008

Ting 14 personlig startside

Dette var jo litt gøy, og enkelt å få til for en som aldri har tenkt på å ha sin egen utformede startside. Jeg åpnet iGoogle, fant meg et fint tema som bakgrunnsbilde øverst rundt søkelinja og la til noen ting (været, klokka, kalender, nettavisen og gjøremålsliste). Og så flyttet jeg på elemntene slik at vær, klokke og kalender kom på rekke og nyhetskanalene under hverandre

Dette er min startside slik den ble seende ut: iGoogle . Det kan vel kanskje tenkes at jeg fyller på mer og forandrer etterhvert, f.eks har jeg lagt til ekstra faner og der kan jeg vel fylle opp med ting jeg trenger. Og det må vel bety at jeg kan få opp startsiden min unasett hvor jeg er og hvilken maskin jeg er på når jeg logger meg inn.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Dette så artig ut!Må prøve,selv om jeg ikke er med i 23 ting gjengen...

Unknown sa...

Prøv gjerne denne personlige startsiden også....
Jeg synes den er bedre en iGoogle faktisk.. :-)

ROTORIT.NO/STARTPORTAL

Enkel design.

Enkel å bruke.

Masse muligheter.